LLUEIX UN COS PERFECTE AQUEST ESTIU A DPELS

NOU TRACTAMENT CORPORAL !!

La DERMOSSUCCIÓ és un innovador mètode de tractament corporal que combina el massatge per succió i infraroig local.

Aquest tractament mobilitza el greix localitzat i la cel.lulitis descongestionant el teixit conjuntiu.
L’infraroig ajuda a desbloquejar i millorar la circulació evitant la retenció de líquids.

IMG-20130405-WA0002

Esta entrada fue publicada en Uncategorized. Guarda el enlace permanente.

Una respuesta a LLUEIX UN COS PERFECTE AQUEST ESTIU A DPELS

  1. Florin dijo:

    Hola soy Florin, quieria dejarte sms en whatsapp pero ya no tengo tu numero por q se me borro todos los numeros en mi movil. Tb te llame al fijo para dejar un mensaje pero no tienes el contestator activato. El lunes o martes tenia para hacer el depilacion,quieria decirte que al final no puedo venir, por que tengo una problema… Cuando pueda yo te aviso con 1 semana antes mas o menos. Gracias

Responder

